Vyberte jazyk:
100% skutečné, ověřené recenze.
Hodnotil uživatel lucie s.
Hodnotil uživatel Bruno B.
Hodnotil uživatel Lucie B.
Hodnotil uživatel Isabelle R.
Hodnotil uživatel Séverine B.
Très bon accueil.nous avons super bien mangé. Pizza très bonne
Hodnotil uživatel Daniel L.
Hodnotil uživatel Sarah V.
Hodnotil uživatel Cindy G.
Restaurant chaleureux. Décoration agréable. Service accueillant et agréable. Les pizzas, les pâtes sont juste un délice. Je recommande vivement, allez y les yeux fermés
Hodnotil uživatel Olivier Franck B.
Assiettes très généreuses
Hodnotil uživatel jerome a.